Internetines parduotuves atidaryti yra lengva, bet plėtoti – ne

verslasNesugalvojate nuo ko pradėti domėtis el. prekybos ypatumais? Turite mintį atidaryti internetinę parduotuvę, kurioje galėtumėte pasiūlyti kažkokias prekes mažesnėmis kainomis? Tokią veiklą pradėti yra gerokai paprasčiau nei daugelis mano. Nėra būtinas didžiulis biudžetas, nes vis dėlto – veiklos registravimo formų Lietuvoje yra apačių įvairiausių ir kiekviena jų turi savus privalumus. Galvojantiems kaip pačioje pradžioje reikėtų išvengti didelių išlaidų, tiesiog reikėtų plačiau tuo pasidomėti. Internete yra nemažai informacijos apie el. prekybos veiklos įteisinimą Lietuvoje. Jeigu skirtumėte daugiau laiko – rastumėte žymiai daugiau patarimų, kuriuose netgi mokoma kaip tinkamai parinkti reklamos strategiją.

Norintiems pradėti kažkuo prekiauti virtualioje erdvėje, pirmiausia reikia suprasti, kad nelegalia prekyba užsiimti yra be galo rizikinga. Elektroninę erdvę stebi mokesčių inspekcija. Tad, jeigu galvojate užsiimti el. prekyba, būtinai tai darykite legaliai. Kas liečia veiklos įteisinimą, negalvokite, kad mokesčius turėsite mokėti negavę jokio pelno. Viskas vyksta kiek kitaip.

Jeigu nusprendėte kurti el. parduotuvę, tuomet reikėtų žinoti, kad pačioje pradžioje geriausia būtų pradėti nuo individualios veiklos įregistravimo. Tai forma, kuri leidžia mokėti mažiausius mokesčius. Kai įsivažiuosite, tuomet galėsite galvoti ir apie įmonių registravimą. Matote, individualiai veiklai įregistruoti nereikia visiškai jokių lėšų. Pažyma išduodama nemokamai ir tiek.

Tačiau, būtina suprasti, kad veiklos registravimas yra tik mažytė dalis to, ką dar reikės padaryti. Jums reikia pasirūpinti ir pakavimo medžiagomis, kurios nebūtų brangios, tačiau būtų kokybiškos. Pavyzdžiui, dabar siūlomi siuntų vokai yra labai patvarūs ir su vidinėmis apsaugomis, o jų kaina nėra didelė. Ji netgi mažėja, jeigu perkama didelis kiekis vieno užsakymo metu. Tad, jums reikės paieškoti tiekėjų, kurie galėtų pasiūlyti palankiausias pakavimo medžiagų kainas.

Kaip bebūtų, svarbiausia yra remtis į visus skaičiavimus. Jeigu el. prekyba ketinate užsiimti prieš tai tinkamai neatlikę namų darbų, tuomet tikėtina, kad tokia veikla užsiimsite neilgai. Tiesiog patirsite nemažai nuostolių.

Reklamos strategija irgi yra labai svarbi, o svarbiausia – konkurencija elektroninėje erdvėje yra gerokai stipresnė. Jums nepakaks kelių eurų tam, kad gautumėte klientų. Gali tekti paplušėti žymiai daugiau.